LOKALT. Mandag blev sidste skoledag fejret ved Koldinghus i Kolding, og det forløb ganske fredeligt. Ifølge Sydøstjyllands Politi var dagen præget af en masse glade unge mennesker og ikke en eneste sag.
Både politiet og kommunens SSP var til stede ved Koldinghus, ligesom der var kontaktpersoner fra skolerne på stedet. Tilstedeværelsen er en fast del af dagen, hvor mange unge samles for at markere afslutningen på skoleåret.
»Det forløb ganske fint, og der var ingen sager, kun en masse glade unge mennesker,« lyder det fra Arno Rindahl Petersen fra Sydøstjyllands Politi.
Det oplyser Sydøstjyllands Politi.







