KRIMI. Fyns Politi havde tirsdag travlt med flere sager om påvirkede bilister rundt om i politikredsen.
Kort efter midnat standsede betjentene en 23-årig mand fra Nyborg Kommune på Nørrevoldgade i Nyborg. Han blev sigtet for at føre personbil, mens han var påvirket af både spiritus over det tilladte og euforiserende stoffer.
Senere på dagen fortsatte sagerne om påvirkede førere i Odense-området. Ved middagstid blev en 31-årig mand fra Nordfyns Kommune sigtet for at køre personbil under påvirkning af euforiserende stoffer på Svendborgvej, og om eftermiddagen blev en 54-årig mand fra Odense Kommune sigtet for spritkørsel på Gammel Højmevej.
Samme formiddag fik en 49-årig mand fra Odense Kommune en sigtelse på Østergade i Odense centrum. Han blev sigtet for at være i besiddelse af euforiserende stoffer.
Endelig modtog politiet en anmeldelse om hærværk fra Langeland. På Brogade i Rudkøbing var der lavet en bule i taget på en personbil. Hærværket skal ifølge anmeldelsen være sket den 17. juni om formiddagen.
Alle oplysninger i denne artikel stammer fra Fyns Politi døgnrapport.









