Fuld knallertkører kørte galt uden hjelm Af Thea Dyhrberg - 12:35 - 11. marts 0 Foto: Thomas Max - avisen.nu ANNONCE En spirituspåvirket knallertkører kørte uden hjelm galt på Manzantiagade i Kolding lørdag nat. Sydøstjyllands Politi sigtede den pågældende 33-årig mandlig knallerist for at overtræde færdselsloven, og for at køre med alkohol i blodet. ANNONCE EFTERLAD ET SVAR Annullér svarLog ind for at skrive en kommentar Under broen rejser et helt VIP-univers sig på få dage 14:03 - 11. juni Fredericia-stjerne sætter dansk rekord med skifte til Wolfsburg: »Det betyder helt... 13:31 - 11. juni 15-årige Malou tæmmede regnvandet: Nu er hun Årets Fredericianer 12:41 - 11. juni Fredericia-firma bliver del af Danmarks største limousinevirksomhed 11:01 - 11. juni Tidligere FHK-anfører takker af: »Jeg har virkelig prøvet« 10:20 - 11. juni