Fuld knallertkører kørte galt uden hjelm Af Thea Dyhrberg - 12:35 - 11. marts 0 Foto: Thomas Max - avisen.nu ANNONCE En spirituspåvirket knallertkører kørte uden hjelm galt på Manzantiagade i Kolding lørdag nat. Sydøstjyllands Politi sigtede den pågældende 33-årig mandlig knallerist for at overtræde færdselsloven, og for at køre med alkohol i blodet. ANNONCE EFTERLAD ET SVAR Annullér svarLog ind for at skrive en kommentar Kiropraktorvagten fortsætter to år endnu: »Der er meget, meget større potentiale... 17:13 - 27. juni Bilist mistede herredømmet på motorvej: Kørte ind i skilte ved vejarbejde 17:12 - 27. juni Politiet opfordrer strandgæster til at vise hensyn i varmen 17:10 - 27. juni Studentervogn angrebet med peberspray i Middelfart: flere unge fik svie i... 15:45 - 27. juni Bil bremsede op på motorvejen: Bagvedkørende nåede ikke at reagere 10:12 - 27. juni